SCHAATSEN & CURLEN

Op de grootste pop-up ijsbaan ter wereld

Een unieke ijsbaan die jaarlijks ruim 200.000 bezoekers trekt.

Met ruim 6500m2 ijs, een unieke tunnel, spectaculaire verlichting en een gezellig winterplein is de schaatsbaan niet meer weg te denken uit Rotterdamse winters. De inwoners van Rotterdam (en omstreken) hebben de afgelopen jaren Schaatsbaan Rotterdam in de armen gesloten en trekt daarom jaarlijks inmiddels ruim 200.000 bezoekers in slechts 3 maanden tijd. Hiermee staat de schaatsbaan in de top 5 van best bezochte attracties van de stad, samen met gevestigde namen zoals Blijdorp en de Euromast.

Schaatsbaan Rotterdam heeft inmiddels 3 ijsbanen. De 400-meterbaan, met officiele ISU-afmetingen biedt van december t/m februari jaarlijks de ruimte aan jonge talenten, schaatsverenigingen, recreanten en wedstrijdschaatsers.

De Funbaan (800m2) biedt ruimte aan beginnende schaatsers om te krabbelen, de Curling Baan (900m2, welke op drukke momenten ook dienst doet als schaatsbaan) bestaat uit 8 curlingbanen, waar families, vrienden, afdelingen en bedrijven een curling clinic of curling toernooi kunnen reserveren.

Het overdekte Winterpein biedt tussen het schaatsen door de ruimte om even op te warmen met een warme chocomelk of broodje rookworst. Het schaatsrestaurant biedt dagelijks aan ca. 100 man de ruimte voor een diner of borrel.

Schaatsbaan Rotterdam B.V.

Meer weten over Schaatsbaan Rotterdam. Neem contact op via:

www.schaatsbaanrotterdam.nl

Mail