Dit ga je doen.

De functie focust zich op het gastheerschap en het gezicht van de horeca bij Leonidas. Om die reden is onlangs de keuken 100% uitbesteed. We zoeken nu iemand die de kansen benut die dat biedt voor de horeca als geheel, met een eigentijdse visie op de ‘natte’ horeca exploitatie.

Je neemt zichtbaar het voortouw door 60% van je werktijd zelf mee te draaien achter de bar en 40% organiserend/verbeterend de leiding te nemen.
De vraag naar horeca is erg divers en op veel manieren uiteenlopend.

Waar je dan aan moet denken? Nou.. bijvoorbeeld; Een Kampioenen Festival voor 1500 hockeyers, de natte en droge catering van een meerdaags internationaal tophockeytoernooi, maar ook 30 vrijdagavonden per jaar waar jonge ouders hun vrjimibo hebben terwijl de kleintjes een uur trainen en zonnige zondagen met Dames 1 en Heren 1 thuis en 600 man op het terras. Dit zijn uiteraard slechts enkele voorbeelden. Tof toch?

Dit doe je allemaal met een door jou goed opgeleid horecateam en schoonmaakploeg. De keukenprofessionals en jij houden van twee dingen niet: rijen wachtenden en lege schappen en glazen. Uiteraard maak je hierbij gebruik van al onze professionele horecafaciliteiten en streef je naar het hoogste serviceniveau.

Ondertussen zorg je dat er slim wordt ingekocht en bewaak je de relevante budgetten. Het ambitieniveau op Toepad is op alle fronten hoog en jij wilt daar met de horeca jouw steentje aan bijdragen. Met al jouw ervaring weet je precies hoe je dat gaat doen, want…

Dit ben jij.

• Een super gemotiveerde én ondernemende horecaprofessional, op zoek naar de uitdaging van je leven
  • Je weet als geen ander hoe het werkt in de horeca; van de spoel tot keukenproductie en van inkoop tot het managen van personeel
  • Je ziet niet op tegen de soms zware schouders als leidinggevende
  • Werken als meewerkend voorman zit in je bloed en zie jij als een voordeel voor je leiderschap, omdat je óók goed kunt delegeren
  • Hospitality zit in je genen
  • Je bent communicatief vaardig en weet precies hoe je jouw team kan laten excelleren
  • Je gaat graag gestructureerd te werk en denkt in oplossingen
  • Je weet hoe het is om financiële én commerciële verantwoordelijkheid te hebben
  • Je houdt er van om in een klein kernteam (samen) te werken
  • Je zingt schaamteloos mee voor iemands verjaardag

Dit bieden wij.

• Een zeer uitdagende fulltime job met een mooi salaris
  • Veel vrijheid én verantwoordelijkheid
  • Veel ruimte voor eigen inbreng
  • Werken met professionele horecafaciliteiten
  • Uiteenlopende events; 6x per jaar op zondagmiddag een ‘mini-festival’; daarnaast van bijzondere feesten tot chique diners
  • Je werkt in een ambitieus, klein kernteam
  • Perfecte plek om je te ontwikkelen als (horeca)manager

Dit is Leonidas.

R.H.V. (Rotterdamse Hockeyvereniging) Leonidas, in 1934 opgericht als familievereniging, beleeft sinds 10 jaar een periode van ongekende dynamiek en vooruitgang. Per weekenddag ontvangt de club inmiddels zo’n 1500 mensen. Het ledental groeide in deze periode van 1200 naar 2500 leden. De constante groei in de laatste jaren heeft de speelmogelijkheden en trainingsfaciliteiten vergroot, maar de pretenties zijn niet veranderd; hockeyen op alle niveaus, drie helften lang.

Enthousiast geworden? Wij zijn benieuwd waarom!

Stuur aub een mail met motivatie én C.V. naar werken@stichtingsportland.nl. We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Solliciteer nu