Hockeyen

Bij de gezelligste vereniging van Nederland

Op alle niveaus, 3 helften lang

R.H.V. (Rotterdamse Hockeyvereniging) Leonidas, in 1934 opgericht als familievereniging, beleeft sinds 10 jaar een periode van ongekende dynamiek en vooruitgang. Het ledental groeide in deze periode van 1200 naar 2500 leden. De constante groei in de laatste jaren heeft de speelmogelijkheden en trainingsfaciliteiten vergroot, maar de pretenties zijn niet veranderd; hockeyen op alle niveaus, drie helften lang.

Leonidas komt in 2019-2020 met Dames 1 uit in de Promotieklasse en Heren 1 in de Overgangsklasse. De club is in ledental nu tweede hockeyvereniging van Rotterdam en in de KNHB-telling de nummer 9 van Nederland. Dat komt door de grote groep jonge senioren (73 seniorelftallen in 2018-2019), die elkaar doordeweeks na de training en elke competitiezondag in bruisende sfeer treffen maar ook door extra jeugdaanwas na het WK Hockey zomer 2014 in Den Haag. Het ledenaantal is in september 2016 tot 2500 leden gekomen en sindsdien stabiel. Met zoveel actieve hockeyers draait Leonidas volop mee in de regionale en landelijke competities van de KNHB. Op de 2x (gloednieuwe!) water-, 2x (gloednieuwe!) semiwater- en 2x zandvelden is er voor elke speelsterkte een eigen type mat.

R.H.V. Leonidas

Meer weten over R.H.V. Leonidas? Neem contact op via:

www.leonidas.nl

Mail